Tuesday, November 09, 2010

UNIQLO : I'm The First 135


okey, saya mulakan cerita tentang UNIQLO ni ek..klu sesiapa yang belum tahu lagi..ni ha laman web rasmi UNIQLO <------(klik disini ok)

Berbalik pada tajuk, saya dpt tau yang dia ade wat contest utk sesiapa yg 1st 500 yg beratur awal utk majlis perasmian pembukaan UNIQLO di KL..yg bestnya dapat melancong ke JEPUN dengan percuma tau..ni klu nk tau detailnya...:)


Mcm biasa aku orang yang semangat ni pergilah beratur seawal jam 6.55 pagi..dapat la jgk jadi orang yg ke 135...hebat kn? walaupun mende tu buka 11.30 pagi tp awal gila aku pergi kn? sebenarnye, dah hmpir terlupa dengan pembukaan ni, naseb bek la ariz ade call tny jadi ke x pergi? so, dengan tanpa syak wasangka dan berfikiran pnjg, "ok jadi pergi la..."...ajak Masri pergi sekali sbb dia pon teruja ngan hadiah melancong ke JEPUN tu !! Kami bertolak pegi Fahrenheit88 lepas match Tottenham vs Internazionale dengan kemenangan 3-1 tuan rumah.

Ni adalah gambar curi kad masri

Sempat berposing dengan Maya Karin dalam UNIQLO lagi..:)

4 comments:

  1. apa la kesudahannya?dpt g japan x?teruja nih nak tgu ole2 dr kau.haha,..ok.kat cni la ea jumpa maya

    ReplyDelete
  2. hahahahaha...muka xleh thn amek gmbr ngan maya karin 2...satu lagi, unik gler lagu kat blog ni...cam nama masfazmi...hahahaha...comel lak ai!..penh jumpa x lagu jepun cam ni sebut nama saya, klu ada gtau la, saya nk letak kat blog gak...hehhehehehe

    ReplyDelete
  3. mira : aah..kt sini la aku jmpe maya ni...haha...aku pon xtau dpt pegi ke x..lalala

    hasfyeirah : huhuhuhu...ni pon org len yg jumpak dlu..pastu bg kt aku, aku letak la dlm blog..

    ReplyDelete
  4. Waaa bessnyeee!!! Jeles! aku pun nak gi tapi pikir2 balik mesti kena g awal kalau tak jangan harap lah kan. So aku pun batalkan je lah niat. LOL!

    ReplyDelete

Copyright © 2014 TRAVEL LIFE BLOG