Thursday, July 01, 2010

Masih ada hati Untukku...??

entry ini saya tulis khas utk Nurul Atiqah bt Abdul Hadi dan juga rakan-rakanya di Politeknik Seberang Perai..

Kepada Nurul Atiqah - saya harap kita tidak ada lagi sengketa...saya mahukan yang terbaik utk kita...InsyaAllah, andai ada jodoh, kita bertemu lagi...apa pon saya harap yang terbaik dari awk...ya, saya sangat mengharapkan awak menjadi isteri saya suatu hati nt..perasaan saya terhadap kamu tidak pernah luntur walaupun sedikit...apa yang saya buat, mcm selalu ikut kamu di FB akhirnya memakan diri saya sendiri...saya follow awk 24jam sampai awk rimas kn......saya minta maaf kerana buat awak rasa rimas...saya juga minta maaf kerana rapat dengan kwn awk... oleh sbb itu, awk dah luahkan juga pada saya yang awk xnk saya rapat dgn kawan awk...baiklah sy segera tidak mendekati mereka...ya saya mengaku, bukan mudah untuk saya melupakan kamu, jadi utk pastikan kamu tiada apa2, sy rapat dgn kwn awk...utk tahu awk sakit demam atau apa2 saja...sekarang saya beri masa utk awak...saya tak nk gnggu awk lagi...tp ketahuilah, sy sentiasa memikirkan tentang awk...

kepada norasheila zailan - saya xnk juga delete kamu dari FB saya tapi kamu tany dia ye..hope dia boleh berikan penjelasan yang sewajarnya...masakan tiada apa2 sy hendak delete kamu kn...fahamilah ye..

kepada kawan-kawan sekelasnya seFB dengannya, sy bukanlah nk delete kamu sbg friends sy di FB tp si dia tidak sukakan saya berkawan dengan kamu...atau kamu boleh bertanya sendiri kepadanya kenapa si dia tidak sukakn say aberkawan dengan kamu...
kepada kwn2 dia juga, mungkin di mata kamu saya ni mengjengkelkn, tp jgnlah memerli ataupun mengutuk saya ok..
saya pon ada hati dan perasaan...saya mudah tersentuh dan terasa...

sekian terima kasih..


love her

2 comments:

  1. bila baca kisah ko ni, aku teringat kisah aku dgn faiq~
    penah aku dan faiq gado sebab kawan baik dia, perempuan. ucap sayang hang kat dia
    aku baca. baygkan apa perasaan aku.

    aku mmg cmburu! aku smpi mtk putus kat faiq~
    n last2 faiq putus kwn dgn dia
    aku kenal ramai kawan2 faiq yg lain..termasuk laki dan pmpuan.. tp smuanya xgedik2 mcm budak tu~ dgn org len aku xkisah tp jgn dgn budak tu. aku benci.

    adess. skrg aku dah byk kwl perasaan aku. cmburu bleh jugak tp jgn smpi dia xleh berkawan dgn org len~

    apa2 pn famy, kuatkan smgt k.. tabah k..aku fkir satu je, kalau la kot2 satu hari nti, aku xde jodoh dgn faiq, aku akan tggu dia, tp kalau dia xdtg jugak, mgkin sbnrnya dia bukan jodoh kitaaa..


    smuanya di tgn allah.. harap bersabar, aku nak lihat ko bahagia mcm dlu..

    ReplyDelete
  2. tq fatin...aku haragi kau fatin...malangnya, aku ini menjengkelkan di mata mereka...ya, aku tahu aku budak pling dyorg benci skrg ni...(bkn semua tp sesetengahnya)aku harap jodoh aku dgn dia suatu hari nt...:)

    aku percaya Allah aturkn yg terbaik utk aku..mungkin nk aku tabah dalam waktu aku lemah semangat begini...

    ReplyDelete

Copyright © 2014 TRAVEL LIFE BLOG